Kasutajaks registreerumiseks vajuta menüüs nupule “Liitu”. Seejärel järgi ekraanil olevaid juhised, täida lahtrid võimalikult täpse informatsiooniga ning vajuta nupule “Liitu nüüd”.
Arvutis:

Mobiilis:

Kasutajaks registreerumiseks vajuta menüüs nupule “Liitu”. Seejärel järgi ekraanil olevaid juhised, täida lahtrid võimalikult täpse informatsiooniga ning vajuta nupule “Liitu nüüd”.
Arvutis:
Mobiilis:
Mine esilehele ning logi oma kasutajaga sisse, vajutades menüüs nupule “Sisene”. Seejärel vajuta enda nime peale ning seejärel vajuta nupule “Töölaud”.
Arvutis:
Mobiilis:
Soovi korral võid siseneda Töölauale, sisestades internetibrauserisse aadressi https://superhoidjad.ee/lapsevanem/profiil
Hoidja täieliku profiili nägemiseks pead registreeruma Superhoidjate keskkonna tasuliseks kasutajaks. Seda saad teha liitumise lehel. See on lihtne!
Iga lapsevanem saab soovi korral pärast hoidu lapsehoidjale 5-palli süsteemis hinde jätta. Kõikide lapsehoidjale jäetud hinnete põhjal kalkuleeritakse välja keskmine hinne, mida otsingus kuvatakse.
Superhoidjate keskkonna kasutamiseks tuleb valida üks kolmest paketist:
Kuupõhiste pakettide ja lapsehoidjate broneeringute eest saate tasuda järgnevate pankade poolt väljastatud pangakaartidega:
Tühistamiseks võtke palun esimesel võimalusel ühendust kasutajatoega e-posti aadressil tugi@superhoidjad.ee.
Lapsehoidja hoidma kutsumiseks ehk broneerimiseks valige esmalt otsingu kaudu välja sobilik hoidja. Seejärel vajutage nupule “Kutsu [nimi] hoidma” ja valige kalendrist sobiv päev. Seejärel saate valida sobivad kellaajad ning valida, mitmele lapsele hoidjat vaja on, jätta lisainfot teieni jõudmiseks ning maksta teenuse eest. See on lihtne ja mugav!
Pärast lapsehoidja hoidma kutsumist ehk broneeringu tegemist kinnitab hoidja hoiu esimesel võimalusel. Hoidja vastusest teavitatakse teid e-posti teel kohe, kui hoidja on hoiu ära kinnitanud või tagasi lükanud. Kuna hoidja kalendris on vaid tema poolt märgitud vabad ajad, siis tagasilükkamise protsent on väga väike, näiteks hoidja haigestumisel või muul sarnasel põhjusel.
Kui olete lisanud töökuulutuse ja sobiv lapsehoidja on kuulutusele kandideerinud, saate Töölaualt hoidja hoidma kutsuda. Selleks logige sisse, minge Töölauale, valige vasakust menüüst “Töökuulutused” ning seejärel “Kandideerimised”.
Kui te ei leia otsingu kaudu sobivat hoidjat või pole ühelgi hoidjal vabu aegu teie poolt soovitavale päevale, saate lisada töökuulutuse, millele sobivad hoidjad kandideerida saavad.
Töökuulutuse lisamiseks logi oma kasutajaga sisse, mine Töölauale, seejärel vali vasakust menüüst “Töökuulutused” ning seejärel vali “Lisa kuulutus”.
Töökuulutusele kandideerinud hoidjatest teavitame teid e-posti teel, samuti saate jookvalt kandidaate vaadata, minnes Töölauale, valides vasakust menüüst “Töökuulutused” ning seejärel “Kandideerimised”.
Töökuulutused püsivad aktiivsena ning nendele saavad hoidjad kandideerida kuni töökuulutuses märgitud lapsehoidmise alguse kellaaja saabumiseni.
Pärast toimunud hoidmist saadetakse teie e-postile kiri, mille kaudu saate hoidjale 5-palli süsteemis hinde jätta.
Pärast toimunud hoidmist saadetakse teie e-postile kiri, mille kaudu saate hoidjal profiilile kommentaari jätta.
Võite hoidja leida otsingu kaudu, või minnes Töölauale, valides vasakust menüüst “Hoidmised”, seejärel “Ajalugu” ning “Eelnevad hoidmised”. Seal näete kõiki toimunud hoidmisi ning hoidja nimele vajutades saate tema profiilile ning teha uue broneeringu.
Juhul, kui te ei jäänud hoiuga rahule, saate jätta hoidja profiilile kommentaari, et ta teaks, kuidas ennast parandada. Juhul, kui sellest ei piisa ning arvate, et soovite hoiu eest tasutud raha tagastamist, minge Töölauale, valige vasakpoolsest menüüst “Hoidmised” ning seejärel “Raha tagasimakse”. Juhul kui probleem on delikaatne, võite alati kirjutada klienditoele aadressil tugi@superhoidjad.ee. ning teiega murega tegeletakse individuaalselt edasi.