Teadmised lapsevanemale

Alustamine

Kuidas registreerida ennast kasutajaks?

Kasutajaks registreerumiseks vajuta menüüs nupule “Liitu”. Seejärel järgi ekraanil olevaid juhised, täida lahtrid võimalikult täpse informatsiooniga ning vajuta nupule “Liitu nüüd”.

Arvutis:

Liitu arvutis

Mobiilis:

Liitu mobiilis
Kuidas minna Töölauale?

Mine esilehele ning logi oma kasutajaga sisse, vajutades menüüs nupule “Sisene”. Seejärel vajuta enda nime peale ning seejärel vajuta nupule “Töölaud”.

Arvutis:

Töölaud arvutis

Mobiilis:

Töölaud mobiilis

Soovi korral võid siseneda Töölauale, sisestades internetibrauserisse aadressi https://superhoidjad.ee/lapsevanem/profiil

Otsing

Kuidas näha hoidja täielikku profiili?

Hoidja täieliku profiili nägemiseks pead registreeruma Superhoidjate keskkonna tasuliseks kasutajaks. Seda saad teha liitumise lehel. See on lihtne!

Mida tähendavad hoidja profiilil olevad rohelised ikoonid?
  • Taustakontroll – lapsehoidjale on tehtud taustakontroll
  • Karistusregister – lapsehoidja on tõendanud, et tal puuduvad aktiivsed kriminaalkaristused hetkel, mil ta kasutajaks registreerus
  • Esmaabikoolitus – lapsehoidja on tõendanud, et tal on kehtiv esmaabikoolituse diplom hetkel, mil ta kasutajaks registreerus
  • B-kategooria juhiload – hoidja on valmis last vajadusel kas enda või teie autoga sõidutama
  • Kutsetunnistus – hoidja on läbinud lapsehoidja koolituse ning omab vastavat sertifikaati
  • Tegevusluba – lapsehoidja omab lapsehoiu teenuse pakkumiseks enda kodus vajalikku tegevusluba
Kuidas kujuneb lapsehoidja hinne?

Iga lapsevanem saab soovi korral pärast hoidu lapsehoidjale 5-palli süsteemis hinde jätta. Kõikide lapsehoidjale jäetud hinnete põhjal kalkuleeritakse välja keskmine hinne, mida otsingus kuvatakse.

Maksmine

Mida tähendavad erinevad paketid?

Superhoidjate keskkonna kasutamiseks tuleb valida üks kolmest paketist:

  • 1) 12-kuu pakett: see pakett annab täieliku juurdepääsuõiguse keskkonna kõigile võimalustele kaheteistkümneks järjestikuseks kuuks ning tasutakse ühekordse maksena
  • 2) 3-kuu pakett: see pakett annab täieliku juurdepääsuõiguse keskkonna kõigile võimalustele kolmeks järjestikuseks kuuks ning tasutakse ühekordse maksena.
  • 3) 1-kuu pakett: see pakett annab täieliku juurdepääsuõiguse keskkonna kõigile võimalustele üheks kuuks ning tasutakse ühekordse maksena.
Kuidas ma pakettide ja broneeringute eest tasuda saan?

Kuupõhiste pakettide ja lapsehoidjate broneeringute eest saate tasuda järgnevate pankade poolt väljastatud pangakaartidega:

  • Swedbank
  • SEB
  • LHV
  • Nordea
  • Danske Bank
  • Coop Pank
  • Pocopay
Kuidas ma tehtud broneeringut tühistada saan?

Tühistamiseks võtke palun esimesel võimalusel ühendust kasutajatoega e-posti aadressil tugi@superhoidjad.ee.

Lapsehoidja broneerimine

Kuidas lapsehoidjat hoidma kutsuda?

Lapsehoidja hoidma kutsumiseks ehk broneerimiseks valige esmalt otsingu kaudu välja sobilik hoidja. Seejärel vajutage nupule “Kutsu [nimi] hoidma” ja valige kalendrist sobiv päev. Seejärel saate valida sobivad kellaajad ning valida, mitmele lapsele hoidjat vaja on, jätta lisainfot teieni jõudmiseks ning maksta teenuse eest. See on lihtne ja mugav!

Mis saab pärast broneeringu tegemist?

Pärast lapsehoidja hoidma kutsumist ehk broneeringu tegemist kinnitab hoidja hoiu esimesel võimalusel. Hoidja vastusest teavitatakse teid e-posti teel kohe, kui hoidja on hoiu ära kinnitanud või tagasi lükanud. Kuna hoidja kalendris on vaid tema poolt märgitud vabad ajad, siis tagasilükkamise protsent on väga väike, näiteks hoidja haigestumisel või muul sarnasel põhjusel.

Kuidas broneerida hoidjat töökuulutuse kaudu?

Kui olete lisanud töökuulutuse ja sobiv lapsehoidja on kuulutusele kandideerinud, saate Töölaualt hoidja hoidma kutsuda. Selleks logige sisse, minge Töölauale, valige vasakust menüüst “Töökuulutused” ning seejärel “Kandideerimised”.

Töökuulutused

Mis on töökuulutused?

Kui te ei leia otsingu kaudu sobivat hoidjat või pole ühelgi hoidjal vabu aegu teie poolt soovitavale päevale, saate lisada töökuulutuse, millele sobivad hoidjad kandideerida saavad.

Kuidas lisada töökuulutusi?

Töökuulutuse lisamiseks logi oma kasutajaga sisse, mine Töölauale, seejärel vali vasakust menüüst “Töökuulutused” ning seejärel vali “Lisa kuulutus”.

Kuidas ma kandideerijatest teada saan?

Töökuulutusele kandideerinud hoidjatest teavitame teid e-posti teel, samuti saate jookvalt kandidaate vaadata, minnes Töölauale, valides vasakust menüüst “Töökuulutused” ning seejärel “Kandideerimised”.

Kui kaua töökuulutused aktiivsed on?

Töökuulutused püsivad aktiivsena ning nendele saavad hoidjad kandideerida kuni töökuulutuses märgitud lapsehoidmise alguse kellaaja saabumiseni.

Pärast hoidmist

Kuidas ma lapsehoidjat hinnata saan?

Pärast toimunud hoidmist saadetakse teie e-postile kiri, mille kaudu saate hoidjale 5-palli süsteemis hinde jätta.

Kuidas ma lapsehoidja profiilile kommentaari saan jätta?

Pärast toimunud hoidmist saadetakse teie e-postile kiri, mille kaudu saate hoidjal profiilile kommentaari jätta.

Kuidas sama hoidjat uuesti hoidma kutsuda?

Võite hoidja leida otsingu kaudu, või minnes Töölauale, valides vasakust menüüst “Hoidmised”, seejärel “Ajalugu” ning “Eelnevad hoidmised”. Seal näete kõiki toimunud hoidmisi ning hoidja nimele vajutades saate tema profiilile ning teha uue broneeringu.

Mida teha siis, kui ma ei jäänud hoiuga rahule?

Juhul, kui te ei jäänud hoiuga rahule, saate jätta hoidja profiilile kommentaari, et ta teaks, kuidas ennast parandada. Juhul, kui sellest ei piisa ning arvate, et soovite hoiu eest tasutud raha tagastamist, minge Töölauale, valige vasakpoolsest menüüst “Hoidmised” ning seejärel “Raha tagasimakse”. Juhul kui probleem on delikaatne, võite alati kirjutada klienditoele aadressil tugi@superhoidjad.ee. ning teiega murega tegeletakse individuaalselt edasi.